از این خواننده پر حاشیـه جدیدآ عکسی منتشر شده کـه در این عیکی از طرفداران ش  از او تقتاضای انداختن یک عبا او را مـی کند اما جاستین بیبر درون این عبا بوسیدن و گرفتن این باعث اعتراضات زیـادی درون جامعه و حتی طرفدارانش مـیشود.

جمعه 20 آبان 1390 ، بوسیدن سلنا گومز ساعت 15:56 - کد: بوسیدن سلنا گومز 27881
ماریـا ی هست که بـه شکل نامشروع باردار شده و فرزند خود را نیز بـه دنیـا آورده هست و حالا ادعا مـی کند که...

سه نسل: مطمئنا بسیـار از شما جاستین بیبر را مـیشناسید، خواننده نوجوانی کـه خیلی زود مشـهور شد و به عنوان یکی از محبوب ترین خوانندگان نوجوان جهان شناخته شد.

او کـه 17 سال سن دارد درون همـین سن و سال کم اسیر حاشیـه های فراوانی شده است.

به گزارش سه نسل، او مدتی هست که با سلنا گومز درون ارتباط هست و رابطه صمـیمانـه ای بایکدیگر دارند. بوسیدن سلنا گومز سلنا 19 ساله هست و بـه عنوان بازیگر و خواننده فعالیت مـی کند.

اما دردسر جدید جاستین بیبر بـه 20 ساله بـه نام ماری ییتر برمـی گردد. بوسیدن سلنا گومز ماریـا ی هست که بـه شکل نامشروع باردار شده و فرزند خود را نیز بـه دنیـا آورده هست و حالا ادعا مـی کند کـه از جاستین پدر فرزند اوست!

ماریـا مـی گوید کـه به یکی از کنسرت های جاستین رفته و بعد از اتمام کنسرت بـه پشت صحنـه رفته و با او دیدار مـی کند و جاستین بـه اون پیشنـهاد مـی دهد کـه به اتاقش بروند و تنـها باشند.

او ادامـه مـی دهد کـه پس از رفتن بـه اتاق رفتار مـهربانـه جاستین تغییر کرده و سرانجام رابطه آنـها بـه ارتباط نامشروع ختم مـی شود. وکیل ماریـا اعلام کرده هست که او از جاستین باردار شده و به زودی از طریق آزمایشن DNA (دی ان ای) ثابت مـی کنند کـه او پدر این نوزاد است!

جاستین بـه این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرده هست که به منظور افرادی مانند ماریـا متاسف هست که به منظور رسیدن بـه شـهرت دست بـه هرکاری مـیزنند.




[بوسیدن و گرفتن توسط جاستین بیبر +عکس بوسیدن سلنا گومز]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 22 Jul 2018 12:10:00 +0000